
Osnovni cilj predmeta je sticanje teorijskih znanja i ovladavanje kategorijama koje će omogućiti studentima da razumeju ekonomske, pravne i tehničke aspekte digitalnog marketinga kako bi mogli uspešno da primene ta znanja u praksi. Takođe, cilj je sticanje neophodnih veština koje će, pored stečenih teorijskih znanja, osposobiti studente za rešavanje praktičnih problema.
Studenti će steći osnovna znanja o procesu i brzini digitalizacije, kao i o uticaju digitalizacije na zemlje, industrije i potrošače. Takođe, studenti će naučiti kako da planiraju digitalne marketinške aktivnosti i sprovode digitalna marketinška istraživanja. Posebna pažnja biće posvećena razumevanju digitalnog marketinškog okruženja i razvoju digitalne marketinške strategije.
Studenti će se upoznati sa ciljnim digitalnim marketingom i digitalnim marketinškim taktikama koje uključuju proizvod, cenu, distribuciju i promociju. Kurs će obuhvatiti marketing digitalnog sadržaja i komunikacije putem Interneta, uključujući sajtove, marketing na osnovu pretraživača, onlajn oglašavanje i imejl marketing. Pored toga, studenti će proučavati društvene medije i mobilne marketinške komunikacije, što će ih pripremiti za uspešno korišćenje različitih digitalnih platformi u marketinškim kampanjama.
Kurs je namenjen studentima IV godine osnovnih akademskih studija.
Studenti će steći osnovna znanja o procesu i brzini digitalizacije, kao i o uticaju digitalizacije na zemlje, industrije i potrošače. Takođe, studenti će naučiti kako da planiraju digitalne marketinške aktivnosti i sprovode digitalna marketinška istraživanja. Posebna pažnja biće posvećena razumevanju digitalnog marketinškog okruženja i razvoju digitalne marketinške strategije.
Studenti će se upoznati sa ciljnim digitalnim marketingom i digitalnim marketinškim taktikama koje uključuju proizvod, cenu, distribuciju i promociju. Kurs će obuhvatiti marketing digitalnog sadržaja i komunikacije putem Interneta, uključujući sajtove, marketing na osnovu pretraživača, onlajn oglašavanje i imejl marketing. Pored toga, studenti će proučavati društvene medije i mobilne marketinške komunikacije, što će ih pripremiti za uspešno korišćenje različitih digitalnih platformi u marketinškim kampanjama.
Kurs je namenjen studentima IV godine osnovnih akademskih studija.
- Teacher: Mirjana Tankosić