Cilj predmeta je razumevanje: medijskog tržišta kao jednog od lukrativno najznačajnijih tržišnih sektora u savremenom društvu; specifičnosti i karakteristika medijskog tržišta; neophodnosti kontinuiranog istraživanja medijskog tržišta kao osnovne pretpostavke uspešnog funkcionisanja medijskih organizacija na svim nivoima društvenog organizovanja, od lokalnog do globalnog.

Predavanja iz predmeta Istraživanje medijskog tržišta namenjena su studentima Master akademskih studija- Digitalni mediji i komunikacije.

Stiču se znanja iz sledećih oblasti: Tržište i medijsko tržište; Specifičnosti i karakteristike medijskog tržišta; Segmentiranje medijskog tržišta uslovljeno vrstama tradicionalnih i digitalnih medija; Istraživanje stavova korisnika medija; Istraživanje medijskih sadržaja; Istraživanje medijskog kompleksa; Istraživanje društvenih uslova u kojima funkcionišu tradicionalni i digitalni mediji; Projektovanje, organizovanje, realizacija i analiza rezultata istraživanja medijskog tržišta.